Niet tevreden?

Wij proberen jou met alles zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn. Klantgerichtheid is voor ons vanzelfsprekend! Mocht je onverhoopt toch een keer niet tevreden zijn, dan zoeken wij graag samen met jou naar een oplossing.

Klacht indienen

Niet tevreden?

Wij proberen jou met alles zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn. Klantgerichtheid is voor ons vanzelfsprekend! Mocht je onverhoopt toch een keer niet tevreden zijn, dan zoeken wij graag samen met jou naar een oplossing.

Klacht indienen

Jouw klacht melden

Vaak is één telefoontje met ons genoeg om jouw probleem op te lossen. Maar er zijn ook klachten waarbij meer onderzoek nodig is. In die gevallen duurt het wat langer. Bij ontvangst van een klacht sturen wij jou binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij reageren binnen 10 werkdagen na ontvangst inhoudelijk op jouw klacht. Je kunt ons op verschillende manieren laten weten dat je niet tevreden bent.

  • Bel ons op +31 (0) 40 7900 205. In een persoonlijk telefoongesprek kunnen we de meeste problemen al snel en adequaat oplossen.
  • Vul het onderstaande klachtenformulier in.
  • Dien je klacht per post in. Het adres vind je onder het formulier.

Klacht indienen

Je kunt jouw klacht online melden via onderstaand klachtenformulier.

    SCHRIFTELIJK

    Je kunt ook een brief met postzegel sturen naar:
    INretail Verzekert B.V.
    T.a.v. Klachtenmanagement
    Emmasingel 33-35
    5611 AZ Eindhoven

    Niet tevreden over ons antwoord of onze oplossing?

    We vinden het belangrijk dat je het gevoel hebt dat we jouw klacht goed hebben opgepakt. Ben je niet tevreden over het antwoord of de oplossing die we voorstellen? Dan kun je bezwaar maken bij de directie van INretail Verzekert. Is het antwoord of de oplossing dan nog steeds niet naar jouw tevredenheid, dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de bevoegde rechter.